V sredo, 12. februarja, smo obiskali Osnovno šolo Kajetana Koviča Poljčane, kjer smo izvajali delavnice na temo duševnega zdravja in spleta za učence 9. razreda. 

V okviru delavnice (Ne)prijetna čustva smo se pogovarjali o tem, zakaj nekatera čustva občutimo raje kot druga in zakaj imajo tudi tista neprijetna pomembno funkcijo v našem vsakdanu in odnosih. Učenci so spoznavali, kako lahko neprijetna čustva čim lažje prepoznamo in opišemo ter kateri načini izražanja so primerni. 

O škodljivi rabi zaslonov smo se pogovarjali v okviru delavnice Prekomerno uravnoteženo. Predstavili smo ključne lastnosti prekomerne in uravnotežene rabe zaslonskih tehnologij ter skupaj orisali različne vidike te problematike na razumljiv in praktičen način. Udeleženci so se prav tako preizkusili v prepoznavanju težav, povezanih s prekomerno rabo in hkrati ozavestili različne ukrepe in vire pomoči, ki jih v takšnih primerih lahko poiščejo.

Delavnica Online (samo)podoba je osvetlila problematiko vpliva družbenih omrežij na samopodobo mladih, predvsem na podlagi primerjave z vsebinami, ki so idealizirane ali neresnične. Učenci so si pogledali primere različnih vrst vsebin, ki jih najdemo na spletu, in jih primerjali s tistimi, ki jih spremljajo sami, nato pa smo skozi pogovor raziskovali, kako le-te prispevajo k višji ali nižji samopodobi.

Z delavnico Intimen.sem pa smo medtem naslovili temo spletne pornografije oziroma digitalnih spolnih vsebin na splošno. Razpravljali smo o pasteh in prikritih temnih plateh pornografske industrije ter učinkov prekomernega spremljanja tovrstnih vsebin na spolnost, samopodobo in počutje, kot tudi odnose. Govora je bilo tudi o intimnih sporočilih in fotografijah ter nevarnostih njihovega pošiljanja.

Osnovni šoli Poljčane se zahvaljujemo za povabilo in sodelovanje!

 


Za več informacij o preventivnih vsebinah si oglejte ponudbo ali pošljite povpraševanje.